om mig

appen har krånglat(åter igen) men funkar nu:)
så vem är jag? :)

jag heter Ida och är 19(snart 20)
jag bor i ett eget hus på mina.föräldrars gård ihop med min hund bobby. han är en kavalier King Charles spaniel hane på ett år:)

jag är utbildad kock men jobbar just nu som avbytare i en ladugård och mjölkar kor alla vardag kvällar så förmiddagarna går till stallet:p

jag har ridit så länge jag kan minnas började på ridskola när jag var runt 7 år och red där fram tills jag var 13. efter det har jag ridit privat för olika tränare.
när jag var nio fick jag min första ponny. det var en 15 årig envis korsnings ponny. tack vare han har jag lärt mig mycket grund envishet och att allt kräver mycket jobb.
när jag hade växt ur han red jag min mammas d ponny i 2 år innan jag köpte don när jag var 14.

så de va lite kort om mig:)
bobby:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback