uppdatering om va som hänt

en liten uppdatering om va som.hänt sen senast:)

har varit till lindblom(alyose) och fått Don undersökt. Man hittade förändring på höger bakknä och höger gaffelband på frambenet. troligtvis har det blivit en överansträngning av att jag har börjat rida och ställa lite högre krav på han. så ska smörja med gröngröt och knutlösa samt rida på så baken aktiveras så ska han snart vara bättre:)

har varit sjuk så min syster och en tjej i stallet har ridit han och sagt att han har gått bra vilket tyder på att det blir bättre:)

har bestämt mig för att i år sattsa på dressyren så får vi se om det är nått som passar oss eller om vi går tillbaka till hoppningen.

presentation om mig och Don.kommer inom kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback