hmm...

Don har dom senaste dagarna varit konstig under ridning.. 
Inte velat gå frammåt, fattat fel galopp, hopppat jämnfota under galopp osv. Så i morgon ska min syster komma ut och kolla och känna på han. Dels så har hon många fler års efrarenhet än mig sen är hon även utbildad häst massör. Får se om det blir nån tur till Lindblom eller om det är jag som gör nått skumt när jag rider.
I fredags och lördags fick han vila. Igår Longerade jag han och det gick bra och sen idag när jag skulle rida så ville han inte alls. Så efter 20 min slutade jag. Smörjde med gröngröt och körde magneter på ryggen Så får vi se hur han blir.
Don efter longeringen igår. Än saknas det mycket muskler men det kommer sakta men säkert :)
Min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback