resultat

Var ju iväg och tävlade igår efter en impuls anmälan i lördags kväll. 
Startade i en 1m klass och tycker banan inte va schyst gjord. Hade varit ponny tävlingar dagen innan och att hindrerna stod på samma plats när hästarna skulle tävla säger ju en del. Och sen när min stallkamrat som var först ut i klassen och rider en liten skit snabb häst och fick tidsfel så var det inte lovande alls. Som tur var lade dom på 5 sek på maxtiden.
När det sen var min tur kändes han fin. Men så fort startsignalen löd så försvann styrningen och all stilridning. Utan det var som att manövrera ett lastfartyg....:/
Mot hinder nr 5 så han jag inte få rätt tryck i han och hamnade i ett mellanläge vilket ledde till ett pet men resten av banan gjorde han super. 
MEN fick 2 nedrans tidfel vilket jag inte vill ta på mig då jag red motsattsen till långsamt...morr
Men men är nu anmäld till 90 cm och 1 m på baståsen den 5 oktober. Träffar jag nån av er där? :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback