2013

Tänkte köra en tillbaka blick på 2013
 
Året började sådär med att få hem en ganska mager och omusklad häst från ett foderkontrakt som blev avbrutet.
Tog ca 3 månader innan muskler och hullet började en långsam återställning.
 
I somras så flyttade vi till stall norrängen som gav en stor hjälp i våran utveckling och även ledde till debut i fältfälttävlan med blandat resultat.
 
Jag har hittat ett jobb som jag trivs med, kossor :)
 
Köte en hästtransport så jag kan ta mig till träningar och tävlingar själv :)
 
Inför 2014 så är mina förhoppningar att :
 
Vi ska göra flertalet starter i hoppning, dressyr och fälttävlan.
I hoppning ska vi ta oss upp till 120 och dressyr msv c.
Samt godkända rundor i fälttävlan.
 
Flytta hem don i skiftet mars-april med förhoppning om att kunna lägga mer tid på både häst,hem och sambo :)
 
Vad har ni för planer för 2014 ? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback