hästfri dag

Eller iallafall nästa fick lov att ta in hästarna här hemma och natta dom.
Har varit på stallmöte vilket alltid är lika trevligt:)
 
Efter mötet så passade jag och jonna på att spika några tidiga tävlingsdatum :)
Min och Dons första tävling för i år blir i Avesta den 22 februari. Blir då hoppning och klasserna 90 och 100 cm. Tycker att det känns som en lagom mjukstart på året.
Är det nån av er som ska dit och tävla? :)
 
Imorgon blir det hästar hela dagen.
Först här hemma med utsläpp, mockning samt rida på Gema(min systers häst)
På eftermiddagen blir det att åka ut till Don och då rida ut och galoppa. Sen har jag även kvällspasset men det brukar gå fort.
 
Imorgon eller tisdag ska jag skriva ihop ett inlägg och berätta om hästarna och stallet här hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback