shopping och dressyr träning

Igår var en väldigt intensiv dag Först jobba i ladugården för att sedan åka direkt till stallet. Halvvägs till stallet så piper bilen och säger "charge batery fault" wtf!!! Ringer bror och han kommer fram till att det är fel på generatorn Jippie NOT!!! Tar mig iaf till stallet och rider för Gunnel som kommit ut för att hålla träning. Bättre tränare finns nog inte så himla rolig och inspirerande att rida för :D När jag ridit klart och mockat Dons box så hänger jag med Jonna,Nike och Tilde till V-ås för att fynda på Hööks haöavpriset rea. Råkade bli hela 1,5 timme där oups hehe :p Hittar iaf ett skit snyggt grönt dressyr shabrak, ny kavaj,ny tävlingstopp och en plastrong. Köpte även lite nytt läder shampo och balsam. Rullar vidare till Glada Hästen i Spiltan där jag fyndar ett par vita ridbyxor och det gör hela Tävlingsoutfiten komplett :) Väl tillbaka i stallet så sätter jag mig i bilen och håller tummar och tår att den startar. Lyckas ta mig hem och landa i soffan för att dö litegranna :p Försökte ladda upp bild men det ville inte :/ Så ja det var min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback